Facebook-effekt

Facebook-effekt 2020 forside
Facebook-effekt 2020

Hvordan brukte norske virksomheter Facebook, og hvilken effekt får de ut av det?

Jeg har analysert nesten 400 000 Facebook-poster fra norske virksomheter og over en million kommentarer i 2020. Postene er fra over 3000 ulike virksomheter i en rekke ulike bransjer.

Rapporten gir deg blant annet svar på:

  • Hvilke typer poster ble delt?
  • Hvordan var utviklingen gjennom perioden?
  • Hvor mange ser egentlig det som postes?
  • Hvor mange klikker på lenkene?
  • Hvor mange ser videoene helt til slutten?
  • Hvordan påvirker engasjement effekten av Facebookposter?
  • Når kommer kommentarene, blir de besvart og hvor mange av dem skaper dialog?
  • Hvilke bransjer fikk bra effekt, og hvilke fikk dårlig effekt av Facebook i perioden?
  • Hvordan har utviklingen vært de siste årene?

Hvis du vil analysere hvilken effekt din Facebookside har, så kan du gjøre det her.

Rapporten er gratis. Registrer epost-adressen din nedenfor, så sender jeg deg rapporten Facebook-effekt 2020.


Facebook-effekt siderapport

Facebook-effekt 2020 siderapport

Hvor mange mennesker så Facebook-postene dine i 2020? Hvor mange kommenterte på postene? Hvor mange klikket på lenkene? Hvor mange så videoene ferdig? Facebook-effekt siderapport gir deg en detaljert oversikt over hvordan din egen Facebook-side presterte i året som gikk.

Facebook-effekt siderapport gir deg full oversikt over hvilken effekt Facebook-siden din hadde i 2020. Du får vite hvordan din side presterte sammenlignet med andre sider i samme bransje. Du får vite hva du gjorde bra, hvor du har potensial for forbedring og tips om hva du bør gjøre for å få enda større effekt av siden.

Rapporten er på 40 sider, og inneholder blant annet følgende:

  • Rekkevidde: Hvor mange så postene?
  • Posttyper: Hvilke posttyper fungerte bra, og hvilke fungerte dårlig?
  • Engasjement: Hvor mye, og hva slags, engasjement skapte postene?
  • Kommentarer: Egen analyse av alle kommentarer på postene.
  • Lenkeposter: Hvor mange klikket på lenkene? Hvilke poster fungerte best?
  • Video: Hvor mange så på videoene? Hvor mange så dem ferdig?
  • Bransje: Hvordan presterte min side i forhold til andre sider i samme bransje?
  • Anbefalinger: Hva fungerte bra? Hva bør forbedres? Hvordan gjøre siden enda bedre?

Rapporten koster kr. 3.990,- eks. MVA.