Rapporten for 2023 er klar!
Hvordan bruker norske virksomheter Facebook, og hvilken effekt får de ut av det?
Jeg har analysert over 200 000 Facebook-poster fra norske virksomheter i 2023. Postene er fra over 2000 ulike virksomheter i en rekke ulike bransjer.
Rapporten gir deg blant annet svar på:
Hvis du vil analysere hvilken effekt din Facebookside har, så kan du gjøre det her.
Rapporten er gratis. Registrer epost-adressen din nedenfor for å laste ned rapporten.
Hvor mange mennesker så Facebook-postene dine i 2023? Hvor mange kommenterte på postene? Hvor mange klikket på lenkene? Hvor mange så videoene ferdig? Facebook-effekt siderapport gir deg en detaljert oversikt over hvordan din egen Facebook-side presterte i året som gikk.
Facebook-effekt siderapport gir deg full oversikt over hvilken effekt Facebook-siden din hadde i 2023. Du får vite hvordan din side presterte sammenlignet med andre sider i samme bransje. Du får vite hva du gjorde bra, hvor du har potensial for forbedring og tips om hva du bør gjøre for å få enda større effekt av siden.
Rapporten er på ca. 40 sider, og inneholder blant annet følgende:
Rapporten koster kr. 4.990,- eks. MVA.
Rapporten kan også kombineres med en workshop, hvor du får hjelp til å utarbeide en plan for å få bedre effekt av Facebook-siden.
Hvis du vil ha gode resultater i sosiale medier, må du sette gode mål.
Målene du setter avgjør hvilken effekt du får av ressursene du bruker i sosiale medier. Derfor er det viktig at du setter gode mål, og at du bruker innsikt-verktøyene som er tilgjengelig på de ulike plattformene til å kontinuerlig forbedre deg.
I dette kurset lærer du hvordan du gjør det!
Les merLær hvordan du tilpasser innholdet ditt så det når et større publikum.
Facebook og Instagram endres, og blir mer lik TikTok. Mer av det innholdet brukerne ser kommer fra ukjente. Det betyr mindre plass til innhold fra sider de følger.
I dette kurset lærer du hvordan tilpasser innholdet ditt til de nye algoritmene.
Les merInnholdet du delere avgjør hvilken effekt du oppnår i sosiale medier.
I 2024 vil Meta endre algoritmene som styrer hvem som ser postene dine på Instagram og Facebook. Anatll følgere vil bety mindre, og innholdet vil ha større påvirkning.
Dette foredraget gir deg innsikt og konkrete tips om hva slags innhold som vil fungere med de nye algoritmene.
Ta kontakt om foredrag