Rapporten for 2022 er klar!
Hvordan brukte norske virksomheter Facebook, og hvilken effekt får de ut av det?
Jeg har analysert nesten 300 000 Facebook-poster fra norske virksomheter i 2022. Postene er fra over 3000 ulike virksomheter i en rekke ulike bransjer.
Rapporten gir deg blant annet svar på:
Hvis du vil analysere hvilken effekt din Facebookside har, så kan du gjøre det her.
Du finner rapporten hos sosialemedier.no.
Hvor mange mennesker så Facebook-postene dine i 2022? Hvor mange kommenterte på postene? Hvor mange klikket på lenkene? Hvor mange så videoene ferdig? Facebook-effekt siderapport gir deg en detaljert oversikt over hvordan din egen Facebook-side presterte i året som gikk.
Facebook-effekt siderapport gir deg full oversikt over hvilken effekt Facebook-siden din hadde i 2022. Du får vite hvordan din side presterte sammenlignet med andre sider i samme bransje. Du får vite hva du gjorde bra, hvor du har potensial for forbedring og tips om hva du bør gjøre for å få enda større effekt av siden.
Rapporten er på 40 sider, og inneholder blant annet følgende:
Du finner siderapporten hos sosialemedier.no.