Facebook-effekt

Facebook-effekt 2020 forside
Facebook-effekt 2020

Rapporten for 2021 er snart klar. Laster du ned fjorårets rapport nå, får du tilsendt den nye rapporten så fort den er klar.

Hvordan brukte norske virksomheter Facebook, og hvilken effekt får de ut av det?

Jeg har analysert nesten 430 000 Facebook-poster fra norske virksomheter og over en halv million kommentarer i 2020. Postene er fra over 3000 ulike virksomheter i en rekke ulike bransjer.

Rapporten gir deg blant annet svar på:

  • Hvilke typer poster ble delt?
  • Hvordan var utviklingen gjennom perioden?
  • Hvor mange ser egentlig det som postes?
  • Hvor mange klikker på lenkene?
  • Hvor mange ser videoene helt til slutten?
  • Hvordan påvirker engasjement effekten av Facebookposter?
  • Når kommer kommentarene, blir de besvart og hvor mange av dem skaper dialog?
  • Hvilke bransjer fikk bra effekt, og hvilke fikk dårlig effekt av Facebook i perioden?
  • Hvordan har utviklingen vært de siste årene?

Hvis du vil analysere hvilken effekt din Facebookside har, så kan du gjøre det her.

Rapporten er gratis. Registrer epost-adressen din nedenfor, så sender jeg deg rapporten Facebook-effekt 2020.


Facebook-effekt siderapport

Facebook-effekt 2020 siderapport

Hvor mange mennesker så Facebook-postene dine i 2021? Hvor mange kommenterte på postene? Hvor mange klikket på lenkene? Hvor mange så videoene ferdig? Facebook-effekt siderapport gir deg en detaljert oversikt over hvordan din egen Facebook-side presterte i året som gikk.

Facebook-effekt siderapport gir deg full oversikt over hvilken effekt Facebook-siden din hadde i 2021. Du får vite hvordan din side presterte sammenlignet med andre sider i samme bransje. Du får vite hva du gjorde bra, hvor du har potensial for forbedring og tips om hva du bør gjøre for å få enda større effekt av siden.

Rapporten er på 40 sider, og inneholder blant annet følgende:

  • Rekkevidde: Hvor mange så postene?
  • Posttyper: Hvilke posttyper fungerte bra, og hvilke fungerte dårlig?
  • Engasjement: Hvor mye, og hva slags, engasjement skapte postene?
  • Kommentarer: Egen analyse av alle kommentarer på postene.
  • Lenkeposter: Hvor mange klikket på lenkene? Hvilke poster fungerte best?
  • Video: Hvor mange så på videoene? Hvor mange så dem ferdig?
  • Bransje: Hvordan presterte min side i forhold til andre sider i samme bransje?
  • Anbefalinger: Hva fungerte bra? Hva bør forbedres? Hvordan gjøre siden enda bedre?

Rapporten koster kr. 3.990,- eks. MVA.