Foredrag

Foredrag skal være interessante, engasjerende og interessante. Jeg er opptatt av at publikum skal lære noe av mine foredrag.

Enten det handler om digitalisering, kommunikasjon eller sosiale medier, så er jeg opptatt av at foredragene skal være konkrete, målrettede og gi publikum konkrete verktøy de kan bruke.

Alle foredragene kan tilpasses til den enekelte oppdragsgivers behov.

Digitalisering

Digitalisering et er aktuelt tema. Mange foredrag om digitalisering handler om kunstig intelligens, roboter og annen teknologi som er uoaktuell for de fleste virksomheter. Det største potensialet for digitalisering ligger imidlertid hos helt vanlige virksomheter. Selv virksomheter som ikke er digitale i utgangspunktet kan ha stor nytte av digitalisering.

Dette foredraget gir deg en innføring i hvordan helt vanlige virksomheter kan utnytte digitalisering i hverdagen. Det gir deg kunnskapen du trenger for å ta det første steget mot digitalisering.

Les mer om digitalisering her.

Forretningsmodell og prosessutvikling

Forretningsmodellen er en strukturert beskrivelse av virksomhetens verdiskaping. Den er et av lederens viktigste verktøy. Enten du skal utvikle virksomheten, digitalisere, redusere kostnader eller lage en kommunikasjonsstrategi, så vil forretningsmodellen hjelpe deg å ta bedre beslutninger.

I dette foredraget blir du kjent med forretningsmodellen, hvordan du beskriver din egen forretningsmodell og hvordan du bruker den i praksis.

Les mer om forretningsmodeller her.

Sosiale medier og kommunikasjon

Sosiale medier er en av de mest effektive kommunikasjonskanalene for mange virksomheter. Nøkkelen til å få utbytte av sosiale medier ligger i å utnytte de ulike kanalenes unike egenskaper, og kommunisere på riktig måte.

Foredraget gir en innføring i hvordan su mest effektivt kan utnytte mulighetene i sosiale medier til å nå ut med budskapet ditt til den riktige målgruppen.

Les mer om sosiale medier her.

Sosiale medier for viderekommende

Vil du ta dine sosiale medier-kanaler til neste nivå? Vil du lære av de beste? Da er dette foredraget for deg.

Foredraget bygger på resultatene av Facebook-effekt, en analyse av aktivitetene til over 3000 norske virksomheter gjennom flere år.

Les mer om Facebook-effekt her.

Annonsering i sosiale medier

Få andre kanaler gir deg bedre valuta for annonsebudsjettet enn sosiale medier. Enten markedsføringsbudsjettet ditt er stort eller lite, kan du treffe målgruppen din gjennom sosiale medier.

Foredraget gir en innføring i annonsering i de ulike kanalene, råd og tips for å få mest igjen for annonsekronene og et innblikk i avanserte annonseringsteknikker.

Utdrag fra foredrag om digitalisering: